Monday, May 23, 2011

utslag -men inte helt utslagen

Anade halsont komma smygande i helgen och inatt blommade det ut ordentligt. Ont i halsen, ont i öronen, ont i huvet. Sov extremt dåligt och hade febriga drömmar om tv-apparater som ömsom sprutade eld och ömsom fungerade som kylaggregat beroende på vilken kanal man tittade på. Svettades, frös, hostade och gick till slut upp och tog en rejäl dos hostmedicin som inte hjälpte nämnvärt.

Hade jag haft ett mer socialt och fysiskt krävande jobb hade jag nog fått stanna hemma idag, men sitta ensam på ett kontor och mata in utvärderingar från helgen kan man ju faktiskt göra även om man är lite febrig. Så det gjorde jag. Sen kom jag hem och upptäckte att jag fått utslag över hela underarmarna och på axlarna. Märkligt för jag brukar minsann inte få utslag. Nåja, smetade på salva och hoppas att det går över.

Nu sitter jag och Daisy och tittar på finalen av Dancing with the Stars. Jag hejar på killen som dansade med Bristol Palin förra säsongen. Det spelar ingen roll vilken kändis han dras med, han är alltid min favorit.

No comments:

Post a Comment