Sunday, October 17, 2010

Valskyltar och hundpromenad

Söndag och vi har precis spenderat två timmar körandes runt i Pocatello och spanat efter valreklam. Det är för en av Dylans klasser och eftersom han inte kan köra och skriva samtidigt måste jag följa med. Igår körde vi runt drygt tre timmar, två i fredags och imorgon ska vi ut igen. Kul kul.

Annars har helgen bestått av jobb, en långpromenad med grannens hund Shooter och en utekväll. Imorgon är jag ledig och ska se till att gå på yoga. Jag försöker att gå minst en, helst två gånger i veckan, men förra veckan blev det inte av alls. Nu känns det visserligen som att jag eventuellt håller på att bli sjuk, känner mig tjock i huvudet, halsmandlarna ömmar och jag mår allmänt halvdassigt, men tror ändå inte att lite yoga kan skada.

Ikväll blir det ännu en maratonsession med Community. Ingenting slår Modern Family just nu vad gäller favoritserier på TV, men Community kan nog ligga tvåa. Kul, kolla upp den!

No comments:

Post a Comment